:-D

Forteen - Berdua Bersatu

Powered by mp3skull.com

Pembaca yang Disayangi =)

Wednesday, March 16, 2011

post merepek = bibir sexy


assalamualaikum semua!!!!!!!!!!!!!

wah... hari ni rasa macam mimpi pulak... sebab bgn awal ngeeeeeee (ops)
tetibe je terbangun awal... kenapa??? adalah sebabnya... mlm td mimpi indah... HAHAHAHAHAHA (stop it!)

Kali ni, x nak post yang sedih2 dah... sebab aku tak mau sedih menghantui diri... kawan aku kate aku dah kurus (mungkin sebab kemurungan, keburungan, kehurungan, kekurungan, kesurungan <--- semua tu betol) aku merepek, ok, jgn layan
so, the best way is, aku x mo pikir2 dah bab2 ati dan perasaan ni... let it be, just face it... 

Kesempatan ni gak, nak ucap pada kawan2 yang memberikan respon pojitip... thank you all... membuka kan sikit ati supaya terima hakikat... no no no love is not that crime, ok!

Hari ni, aku nak cerita pasal bibir seksi..... wuuuuu tetibe je ke nak cite psl bibir seksi??? hakhak
Ni bukan nak bg tips supaya bibir kelihatan seksi ke ape, ni nak tunjuk gambo2 bibir yang aku rasa seksi... (ape kene aku ari ni??? entah... aku pun confuse sejak aku bgn tido td...)
aku tunjukkan beberapa je la... kang banyak2 kang meluat plak korang tengok... kalau korang ade nak tambah, feel free to comment ye... ^^v

1) aku rasa bibir angelina jolie ni sexy... ape pendapat korang???
 credit to http://caniwear.it 
haa... sexy x?? ataupun... unik??? 


credit to http://www.hollywood-celebrity-pictures.com
xpun yang ni... wuuuuuuu sexy tu
 
 meh kite zoom kan bibir die =)
stop iT!!!

2) ni bibir laki... hehehe asek tunjuk gambo pompuan je... baik tunjuk gambo laki plak... xde la gender discrimination, ye x??? :-p

try tgk ni

sexy kan <--- sila jangan deny!!!
ni la LEE SUNG MIN, ahli kumpulan super junior <--- bf2 aku... heheheehe amacam??? tgk bibir je... ni gambo dlm photobook, repackage album mereka yang ke 4...

yang ni dari sisi

jom kita zoom bibir dia =)


walaupun kecik sket gambo ni, tp... semua harus setuju; bibir LEE SUNG MIN memang seksi... uhuk... dah3 stop!!!

yang ni, aku xrasa korang sangkal pendapat aku yg bibir die seksi, kan??? gambo bawah ni pun sbnrnye bibir die seksi gak, tp malas la nak tunjuk bukti... hikhik


0 comments:


Get your own Digital Clock

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©