:-D

Forteen - Berdua Bersatu

Powered by mp3skull.com

Pembaca yang Disayangi =)

Sunday, September 11, 2011

i am still here...

waaaaaaaaaaaa * ambil penyapu * sapu sawang2 yang penuh kat blog ni...

hahahaha walaupun macam tau, x ramai yang menanti update baru dari aku, tp, nak jugak minta maaf...
maaf semua, sebab blog ni, jarang sangat di update...

tapi, sebenarnya, diam tak bererti xda bnda nak cite...
diam tu sebenarnye, maksud die banyak...
diam boleh beerti setuju (kalau org datang meminang)
diam boleh beerti marah (kalau org tu jenis yg xmahu tunjukkan kemarahan dia)
diam boleh beerti tak ada berita langsung (yang ni mcm bosan la kan, xde bnda yg berlaku... hari2 itu je yg berlaku)
diam boleh beerti terlalu banyak perkara jadi padanya, cuma malas nak tulis (ni kes aku)

memang baaaaaaaaaaaaanyaaaaaaaaaaaaak sangat perkara yang berlaku... terlalu banyak...
tapi, aku tak tau nak tulis mcm mana... hehehehee (sure korang nyampah)

tak pernah aku rasa apa yang aku rasa sekarang ni, sirius... mungkinkah aku tersalah langkah???

  keliru dengan keputusan yang aku lakukan sendiri... mungkin juga terlalu drastik, atau mungkin juga aku terlalu mengikut perasaan... #haish << ni merujuk pada banyak perkara... berkenaan belajar, berkenaan hubungan dengan org... hahahaha 

maka, dengan adanya kekeliruan ni, maka, timbullah pulak
 sesalan yang tak sudah... mulalah timbul, kenapa aku buat tu, kenapa tak buat ni... kenapa x fikir masak2 dlu sebelum buat keputusan... bla bla bla 

dan bila, xda jawapan untuk semua persoalan yang membelenggu akal,
 aku dah x larat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rasa nak berhenti.... rasa beban sangat!!! bengong bengong bengong!!! 

TAPI!!!! kenapa aku masih di sini??? heyheyhey you are not alone =)

aku masih ada ALLAH yang tau, the best for me...

x semestinya yang kita fikir terbaik untuk kita tu, tu la yang terbaik... sedangkan Maha mengetahui tu tahu the best for us... =)
dan
buat keluarga ~ esp ayah, mak dan 2 org kakak yang sentiasa sabar dgn kehendak anak bongsu yang x pernah matang ni... hehehehe
serta
tak lupa, pada semua kawan2 yang sentiasa ada di sisi tak kira kat mana, workstation, twitter, fb, ym ^^v... thanks alot semua, bagi semangat untuk meneruskan apa yang dah mula ni... 
END WHAT YOU HAVE STARTED!!!





0 comments:


Get your own Digital Clock

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©