:-D

Forteen - Berdua Bersatu

Powered by mp3skull.com

Pembaca yang Disayangi =)

Saturday, May 28, 2011

oh 23 =)

assalamualaikum semua....

wahhhhhhhhhh lamanya tak menyapu sawang2 dan habuk2 kat blog ni... tehehehehe 
sebab ape x menyapu??? sbb, kehidupan mcm biasa je... 
pagi2 pergi workstation, balik kul 6, malam tgk twitter, fb, forum...
hari jumaat balik rumah, isnin datang semula workstation... 
SEKIAN... hahaha itu je la (kot)... =p

kali ni, nak cerita perkara yang tak pernah berlaku lagi... (special day) cheeeeeewahhhh

tanggal 22 may 2011... gadis pemilik blog ni, tepat umur dia 23... 
ek eleh, 23 pun nak kecoh ke??? (harus la kecoh) sebab this is the first time aku celebrate dgn kawan2... kalau nak ikutkan, last skali celebrate dgn kawan time undergrad dlu... birthday ke 21, tu pun lewat gile, dalam bulan 7 baru sambut sbb birthday aku time cuti sem... =D

so, nak dijadikan cerita, dup dap dup dap jugaklah mlm b4 birthday tu, sbb takut kawan2 nak buat prank yg dikhuatiri sgt dasyat, especially kalau mereka buat prank kat twitter... 
ngehngeh tetttttt tetttt tettttt

kebetulan 22 may tu hari ahad... so, aku kat rumah, so, kawan2 aku x dpt la buat prank, kan kan kan???

prank xda, tp my close friend bg mesej, ajak keluar makan... (perempuan, ok!) hehehe  sayang ini kawan... kami ke ice room kota damansara, sambil menikmati cupcake... =D


mkn kat ice room ni pun, kawan tu yg belanja... emmm emmm syg you 2 kali ganda... =D

23 may tu, aku rasa sgt selamat la... tehehehehehe dah 23 may kot, xkanlah nak kenekan aku lg... (my assumption)

pagi tu, aku gi workstation, tengok2 kat tepi PC, ade satu beg, tulisan "sticky"... dalam ati aku... emmm ape bnda ni??? hehehe (buat2 x tau, mestilah present)... hahhaha





first time ni, dapat gula2... SEDAPPPPPPP perisa laici... kat gula2 tu ada tulisan happy birthday... =)
sayang awak, girl next door =)

malam tu, aku dgn farah, wani, & atin, berhimpun tgk cite horror... (hobi kami)... semua dengan khusyuknya menonton... tengah2 duk seronok menonton, si farah tetibe saket perut... so, dia pun balik la bilik dia...
yg lain, masih setia tgk cite... x lama pas tu, si fatin plak out, dia kata nak ke tandas...
at last, yg tgk cite horror tu, aku dgn wani je...
dah abes tgk cite horror tu, aku mmg ngantuk tahap x hengat... siyes ngantuk... tinggal pejamkan mate je...
si wani plak, duk suruh aku tgk cite ke 2, "shark tale" kisah jerung yang x ganas... aku pun layan je la cite ni...tengah2 aku layan, si wani kene pegi bilik farah, farah sakit perut katanya, so nak bg ubat sakit perut...
tak lama lepas tu, hp aku bunyi... tgk nama: "dedey"

dedey: nurul, ko kat mana??
aku: bilik wani (suara ngantuk)
dedey: tolong aku weh, naik atas skarang, kunci aku masuk lubang tandas! (suara panic)
memang spontan aku gelak... huh??? lubang tandas???
dedey: apasal gelak?? kunci kete aku ni...
aku dah rasa mcm lain mcm... emm emm dedey nak wat prank kat aku ke?? kang x pasal2 kene korek lubang tandas ke pe ke... naya naya...
aku pun ye kan je pe yang dedey ni ckp... badan nak menggigil takut die wat prank... kekekeke
aku bg msj kat wani, kata aku kene balik bilik dan tinggalkan umah dia x berkunci, kemudian naik ke atas, balik bilik aku...

aku bukak je kunci bilik, gelap semua, x da lampu... aku dah seram nak langkah, kang ada yang simbah ke pe ke... dup dap dup dap
aku panggil dedey, die x nyahut!!!... tp, dah nampak dalam bilik ada lilin =)

then, x lama lepas tu, baru sorang demi sorang kua (wani, atin & farah dari bilik air, kak suhana dari celah dapo, remee, kak aishah & dedey dari bilik) dalam gelap sambil nyanyi lagu birthday T_T menanges kegembiraan aku...

p/s: terima kasih banyak2 korang... sayang korang muah muah muah... 



rabbit dan bear... ada makna tersendiri... thanks dedey, my lovely friend 4ever, insyaallah
(dapat time party ni)

thanks wani, farah & atin (my movie friends) ~ walaupun da beli time pesta buku, tp dapat sehari lepas party =)


thanks maher shah... hehehe special card, x jmpe kat luar... =)


thanks kak suhana, my awesome senior... (present in advance, da dapat time pesta buku hari tu) =)

thanks to all my awesome friends... (you make my day) thehehehehe

1 comments:

kak suhana said...

same2x


Get your own Digital Clock

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©