:-D

Forteen - Berdua Bersatu

Powered by mp3skull.com

Pembaca yang Disayangi =)

Wednesday, October 10, 2012

syndrome penuaan

assalamualaikum and greetings to all...

hehehe buat2 muka x bersalah sebab dah lama sangat tak masuk sini... 
sebab utama: busy dengan kehidupan sendiri.
tapi keliru juga dengan diri sendiri sebab xtau apa yang busy sangat...

hari tu, new year ada jugak kesedaran nak tulis tentang perkara2 yang berlaku sepanjang 2011...
tapi, fikir2 balik, kalau kehidupan aku berubah awal tahun hari tu, mungkin aku nak share dengan semua orang; contohnya, kalau tahun lepas aku single, awal tahun ni aku xsingle dah, aku share la...

ni dah nak masuk tahun seterusnya, aku masih lagi macam ni ~.~ hahaha

tak ada apa2 yang special boleh dikongsikan pada semua, just a normal life... tahun baru kekonon ada azam baru... hahaha memang x bagi aku... << mungkin ini yang dikatakan syndrome penuaan...



kenal mereka??? ni lah artis kegemaran aku... start tahun 2009 aku minat mereka... boleh dikatakan, setiap variety show mereka aku download, aku simpan, aku tengok setiap hari... ulang tanpa rasa jemu... tapi, disebabkan syndrome penuaan, aku tak tengok mereka selama seminggu pun tak pe... x dengar lagu mereka pun x pe... x jd satu masalah... dulu, memang lagu mereka je la yang aku dengar... lagu lain tolak ke tepi, sampai penyanyi tempatan pun aku tak tau siapa, sebab ramai sangat...




24 tahun, rasanya, x la tua sangat, kan??? tp bila tengok event yang org invite kat fb, semua diulangi, semuanya undangan majlis perkahwinan, tertusuk jantung ni once click butang event tu... ~.~
mungkin, ni pun dinamakan  syndrome penuaan... kau dah tua nurul, dah tuaaaaaaaaaaaa!!! macam ada suara halus yang berbisik time aku tgk invitation tu... haih


1 comments:

kindergartenlibrary said...

hehehe ...

it's ok . awet muda . :P


Get your own Digital Clock

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©