:-D

Forteen - Berdua Bersatu

Powered by mp3skull.com

Pembaca yang Disayangi =)

Saturday, December 11, 2010

Dulu, kini Dan Akan Datang




Entah kenapa, tiba2 je rasa macam nak post sesuatu... 


walhal sebelum ni x hairan pun pasal luahan pemikiran ke ape ke...


Baru2 ni, bila dah sampai malaysia, perkara pertama yang nak dilakukan ------> buka ym, skype & facebook...
ya ALLAH, apa nak jd dgn aku ni??? x, aku buat sebab aku rindu kawan2 yang dah lama aku x contact...
dan tiba2, aku terfikir... agak2 kawan2 aku ni rindu x mcm aku rindu kat diorang???
sebab, aku tengok facebook = xda perubahan, ym & skype = xda org yang aku rindui... agak sedih di situ... (harus ke?)


dulu, kawan2 selalu ckp aku ni garang... nak tegur pun takut... (ngaku, memang seorang yg garang) cuma yang perasan, sekarang ni, dah kurang merajuk... dah boleh cheer up diri sendiri... x la murung je sepanjang masa... mungkinkah tanda2 dah matured??? hahahaha silalah gelak sebab, aku mmg x matured langsung!!! tu la perubahan yang boleh dikatakan ketara, semenjak menjangkau 20 an ni... :-P
sekarang, kurang garang (still garang), sbb kalau garang pun, bukan bawa faedah... dah start banyak mulut... sampai org x larat nak layan... hehehehe first day org kenal, maybe akan ckp aku ni sombong... lepas tu, start la ubah persepsi "aku ingat kau ni sombong, sekali tu, YA ALLAH, 180 darjah berubah"... aku x sombong la, cuma x tahu nak mulakan sesuatu perbualan... :-)
akan datang, (mungkin) aku akan jadi seorang isteri yang sgt lemah lembut (HAHAHAHAHA) mungkin, sila jgn gelak... ibu yang penyayang (pray hard) dan anak yang sentiasa menjaga kebajikan mak ayah (insyaallah ~ pray hard)...


dulu, aku layan rock kapak (rock 90an)... lagu kegemaran aku, umpama mimpi dalam mimpi & yang seumpama dgnnya...
sekarang, aku sangat gilakan penyanyi korea... especially SUPER JUNIOR... gilakan penyanyi yang bernama LEE DONG HAE!!! hehehehe jangan tanya kenapa... tapi dah start menjadi gila disebabkan mereka... album ke 4 ni, version A & C aku beli... membazir ~ start nak taubat... dah kurang (sikit) gila...
akan datang, aku harap aku dah tak meminati benda2 lagha ni... ya, encik masa hadapan, bantu diriku, ya... dan harap ALLAH bantu niat suci aku ni... AMIN


dulu, aku x pernah pun fikir cinta lelaki tu penting... yela, masih kanak2 kot... muda, harus ke???
sekarang, bila tengok ramai classmate dan kawan2 sekolah lama dan kat u yang dah kahwin... wuuuuuuuuwuuuuuuu sedih, nyorok muka bawah bantal... bila aku nak ada steady friend ni??? sorang pun xde masalahnye (ye ke?) pikir balik... heheheh tetttttt
akan datang, aku harap, doa dan tawakal, biarlah cinta aku pada si lelaki hanya pada si suami kerana ALLAH.. dan aku harap dia (encik suami) pun begitu... AMIN... Allah always know the best for me, ye x? wat pe risau??? 


End of the post…

2 comments:

wani said...

cik kak oii, umuq hang bukan menjangkau 20an dah, dh di era 20an dah pon....lagi satu, semoga harapan masa hadapan menjadi kenyataan(tetiba teringant kat doraemon (T_T)<)

aku juga mahu kawen ... tapi hanya BILA Allah telah tetapkan waktu yang sangat sesuai denganku dan juga pasanganku..
dan semoga dalam bahagian umur ku ada di sediakan untuk itu ..
sebagai penyempurnaan sebahagian lagi agamaku.. amiinn

dunia nurul said...

hehehehe m'jangkau jugakkkkkkkkkkkkk aku masih mudeeeeeeeee :-P

tu la, sdg menyiapkan diri ke arah itu... :-D


Get your own Digital Clock

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©