:-D

Forteen - Berdua Bersatu

Powered by mp3skull.com

Pembaca yang Disayangi =)

Friday, December 31, 2010

2011

hai semua... assalamualaikum...

2011, tahun baru masihi... nak ikutkan, banyak perkara yang berlaku sepanjang 2010...
kalau nak tulis, memang berhari-hari... 

kadang2, kita terlupa, untuk umat Islam, tahun baru yang sebenar ialah setiap 1 muharam, tapi sebab kita dah diajar sejak kecil, tahun baru = 1 januari, jadi, xleh la nak salahkan sesiapa...
terpulang pada diri masing2, xda spekulasi terhadap mana yang betul, mana yang salah... 

aku... neutral, dua2 aku sambut dengan azam baru dan doa pada ALLAH, semoga dosa2 aku sepanjang tahun lepas diampunkan. dan semoga tahun baru yang bakal tiba tu, penuh dengan rahmat dariNYA. itu pun yang penting dalam hidup ni, kan? ----> keredhaan ALLAH. Amin

2010...
memang banyak bagi aku pengalaman baru... rasanya semua orang mcm tu...
setiap hari akan bg seribu satu kenangan buat masing2...

2011...
aku harap mula dan diakhiri dengan kebaikan...
dan memberikan 1001 kenangan yang indah buat aku...


0 comments:


Get your own Digital Clock

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©