:-D

Forteen - Berdua Bersatu

Powered by mp3skull.com

Pembaca yang Disayangi =)

Tuesday, March 1, 2011

FunnyWarp

Assalamualaikum semua... ni entry aku yang ke 2 untuk hari ni... 
Sebelum aku menidurkan diri... :-D

Kisah di bulan Januari... huish, penuh dengan seminar... 
seminar utk buat proposal sebagai master student... mak aiiiii 3 minggu berturut-turut seminar, dah lah buat weekend... T_T  
Sampaikan mak dengan ayah duk tak percaya, apasal lecturer ni rajin sangat buat weekend...
tapi, logik juga, x kan la weekdays, mereka pun nak mengajar juga, ye x???
Yang si kakak plak duk pikir aku ni meronggeng weekend dgn mamat mane tah (cara die bg mesej seolah2 aku ni cari alasan nak kua dgn encik bf) <-- mcm la ada, kan???
Nak dijadikan cerita, punya la bosan seminar tu, sampaikan kawan aku yang duk kat sebelah ni, tanya...
"nurul, ko punya hp ada faceswarp???"
aku dengan mamai yang baru bangun tido dlm dewan seminar tu, "huh, application apa tu?" dengan automatik, aku pi la tgk kat android market bnda yang kawan aku tu ckp... "oh, ini sangat menarik, :-D" aku gelak dalam hati (mana bleh gelak, kang kantoi dgn pensyarah kat depan)

so meroyanlah aku dengan dua org kawan lg, menangkap2 gambo utk dirosakkan... HAHAHHA
mula2, aku lah jadi mangsanya, kan?? DAN HASILNYA:


Hidung yang kembang bertambah kembang, mata jd mata kucing, aiyooo sila jangan gelak... AMARAN 


ni lepas xde keje (credit to ubi)

babe, jangan mare ha... (ni la yang mencetuskan idea utk hilangkan kebosanan time seminar :-D)


ni pun mangsa dewan seminar juge... :-P 


bukan time dewan seminar je... time kat workstation pun takkan terlepas... hehehehe
wani, comel la ko... siyes 


 hehehehe xtau la nape, tp aku tengok die dah macam anak2 die kat LACU tu... hehehee


Mata yang menawan... ewww


Uhuh... tangan ko... lebih beso dari muke...


walaupun kau mengelak, tapi, dapat gak... HAHAHAHAH


ewww my roomate, mengancammm


5 comments:

wani said...

mak aih, sempat lagi dia...

dunia nurul said...

sempat sangat... hehehehe

Atin said...

kesian magsa2 ko ni nurul...

dunia nurul said...

hehehehe ko salahkan ubi, die yang suh letak... kekekekeke

dedey said...

haaahaaaa..sempoi gler ayat..best2


Get your own Digital Clock

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©