:-D

Forteen - Berdua Bersatu

Powered by mp3skull.com

Pembaca yang Disayangi =)

Monday, February 28, 2011

e eh, dah bulan MAC la...


 

Assalamualaikum semua, pembuka bicara...

bangun2 pagi, tengok hp yang ade kat sebelah... woooo 1 MAC??? waaaa cepatnya masa berlalu, kan???

apa yang perlu aku lakukan MAC ni???
1) hantar draft proposal pada prof supervisor...
2) kemungkinan besar defend itu proposal...

jadi, kenapa aku ada kat blog ni lagi??? sebab, aku harus siapkan proposal dalam keadaan relex, free mind dan tiada masalah... <--- situasi orang gila... :-p

Jadi, malam td, dengan geng2 movie aku, mereleasekan segala kebuntuan di minda dengan tonton movie thriller...


walaupun cerita ni macam dah basi kat panggung wayang, ke dah banyak kali tayang kat ASUTERO ke, tp aku x kisah... asalkan aku dengan geng2 aku x pernah tengok lagi... :-D

mula2, tengok macam cerita antoo siap ade je yang jerit 5 minit pertama cerita ni... antoo tu bagi petunjuk kat anna ---> Don't go home... HEHEHEHE antoo sampah... sekali tu, cis, ini tiada kaitan antara antoo dan realiti... cerita pasal seorang budak yang trauma kakak dan mak dia mati dalam kebakaran yang tak disengajakan... disebabkan trauma tu, dia masuk dalam sepital sakit jiwa...
ayat psychologist tu ---> "finish what u have started"...
dan, dia pulang ke rumah... dan akhirnya, dia menyudahkan perkara yang dia dah mulakan dulu...
bagi kome2 yang sukakan cerita thriller... silalah tonton ye...

udah habis tonton, konon2 mata larat lagi nak menyambung cerita ke 2... cari punya cari... x da rupanya cerita horror lagi dalah hd aku... lalu aku try mempromote cerita seram artis2 kegemaran aku ----> super junior... :-D


ni la... alololo comelnya teman2 lelaki aku... :-P x jadi seram...
TAPI... ni pun 5 minit pertama 3 orang dah jerit... hehehehe
cerita ala2 seekers malaysia... mereka discover mistik... kekekeke
yang bestnya, aku pi cakap kat diorang cerita ni BENAR... lalu mereka pun bertabah lah tengok... kekekeke dan aku sambil2 tu, bagitau setiap watak... :-D <--- promote teman laki...

mungkin sebab mereka x terlalu obses pada bebudak jambu ni, so mereka dah syahid pada episod ke 3... ish3... sedih aku tengok sorang2... :-( nak tengok sendiri macam takut... so, ambil kesempatan ni nak tengok ramai2... sekali tu at last, aku sorang je yang tengok...






2 comments:

dedey said...

fuyoooooooooo!!!!ad geng muvie tu!

dunia nurul said...

kite perlu hidup bermasyarakat... kekeke ko kan include skali... :-P


Get your own Digital Clock

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©